" Changing for good is not a sin. Though it will cost you blood and tears for a start." - Sun , Versus ; Hlovate

Thursday 2 January 2014

Hallo 2014.

Bismillah.

Haha. After almost 4 months, I haven't updated any posts here.

Jadi kan, this semester is my final semester so I'll do the best that I could, and I hope I will pass this diploma with flying color. Then I would take the picture of me having convocation and put the caption; Surviving College : Achievement Unlocked.

Haha.

Maybe this is the first and last post for the beginning of 2014.



But inshaallah I will do my best to be rajin rajin update blog ini selepas habis diploma kay? I do have thousands zillions ideas but I was like, okay macham mana mau tulis ni? And sadly I am not that type yang buat draf sebelum karang apa apa. Even my MUET essay didn't have draft tau tau tau? Main hentam jak, lepastu berdoa dan tawakkal, lebih gigih daripada berusaha lol.

I cant promise you that my post gonna be really beneficial for you but I promise I'll do my best (dari tadi asyik do my best. macham tipuuuu je) tho I have to write 'Cara cara menggigit jari dengan gigih', which nothing has to do with your life sebab kamu bukan gigit jari macham aku kan sobbsobb.

Sebenarnya aku rajin tiba tiba update ni bukan apa pun. Sebab wifi di rumah sudah pun kembali normal seperti sediakala. Dengar dengar wayar telepon dekat Hospital Papar kena curi jadi line pun terjejas. Padahal abah kata wayar TM di kampung kami putus, dekat sebulan tiada tindakan sedangkan kami almost everyday buat report dekat TM. Dalam bulan depan mungkin wifi di rumah akan diputuskan. Abah dengan Ummi sudah ada line internet di henpon masing masing. 5GB sebulan youuuu. Kalau line lembab dekat tab abah, guna Ummi punya. Kalau Ummi punya line pun lembab, Ipad mini kan ada wiwiwiwiwi. Apa lagi hotspot la hari hari. hahahaha. 

Baiklah. Tammat cerita hari ini. Ijinkan hamba mengundur diri.

Sorry if I blend English and Malay in my post. I feel really comfortable in this way. Azam baru untuk blog tahun ini ialah rajin hapdet, dan be myself ketika menulis. --- oh dan moga moga apa yang ditulis berguna untuk some people (But dont expect me to tell you how to dump fat people/share kaki ayam masak lemak cili api punya resepi/TIPS JADI KURUS.)

Oke? Jangan tanya tips tips kesihatan.Unless I will to share some tips yang tiba tiba pufff! Magiknya sebab I know the tips lol.

Till then :)



Jaga hati, jaga iman, jaga lemak. kikikiki

No comments: