" Changing for good is not a sin. Though it will cost you blood and tears for a start." - Sun , Versus ; Hlovate

Saturday 30 March 2013

Orang Tua Dalam Hati Masih Baby ;p


Bismillahirrahmanirrahim.

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah, masih mampu bernafas pinjaman oksigen dari Nya. Ewahhh mukaddimah pun mau saintifik bagai. hehe. Buat pertama kalinya sambut hari jadi dengan kertas  soalan peperiksaan akhir. Ngee. Allahu, sedar ndak sedar Umur sudah mencecah 21 tahun. Entah banyak atau tidak amalan sepanjang itu.

Ulangtahun kelahiran kali ni, disambut dengan puji-pujian buat Nya, disamping penghargaan tidak terkira buat keluarga yang sentiasa sabar, dan sentiasa ada di sisi, dan juga bestfriends yang cool. Sambut dengan bestest-bestfriends tadi. Sir Panda, Piekaroro, Qiela. Lepastu beli juga hadiah untuk diri sendiri. hehe. Luchu jugak, beli hadiah harijadi untuk diri sendiri. Sikit lagi mau tulis kad befday "buat Azzatul Fatonah Salim. Selamat Hari Lahir". Lulz.

simpati dari Google. Yah. Ni lah hadiah untuk diri sendiri. Xperia Go :)

Paling osem, harini, buat pertama kalinya dapat surprise birthday yang ndak akan pernah dilupakan. Terima kasih buat yang bersekongkol tu. hehe. Macham drama sudah bila masa makan sushi tadi, tiba-tiba lagu 'happy birthday' bergema, lepastu ada kek datang. Sempat juga fikir, "siapa yang sama birthday ni?" Ndak ketinggalan untuk perasan lah, mungkin untuk diri sendiri :p hehehe.

Rupanya betul memang untuk diri sendiri. Ahah. Terharu sampai menitis airmata. Siap teresak lagi. Hilang macho. haha. Sayangnya yang pihak plan tu ndak dapat join sekali sebab kurang sihat. Terima kasih :') Sayangggg sangat dengan kau, Mar <3 Get well soon, inshaallah.

Adik-adik call tadi, panjang lebar juga gossip kami. eheh. Agak sebak jugak bila dua pihak yang tersayang jauh, ndak dapat raikan bersama tapi cukuplah doa dari hati yang ikhlas mengikat kita semua inshaallah :)

Jazakumullah khairan kathira buat yang wish hari ni, samada via facebook atau sms. Semoga Allah sentiasa merahmati kalian juga! Terima kasih sebab masih ingat ulangtahun kelahiran insan yang tidak sempurna ni ^^ (Paling ndak boleh blah wishes paling feymes 'selamat mengundi' dan 'semoga cepat kawen'. Lulz )
Terharuuu sangat bila sahabat di Mesir pun wish, masih ingat. Rinduuu sangat dengan kamu. Teringat pula angan-angan sambut hari jadi budak-budak Mac di Sungai Nil. hehe. 

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. Semoga dengan meningkatnya umur ini, amalan juga akan bertambah. Segalanya hanyalah dengan izin Nya semata-mata.

Entah, adakah masih mampu menyingkap tirai 22 tahun nanti? :') wallahua'lam.

Salam sayang dari cikpanda <3

"Sedar tak sedar kini kau telah melangkah makin jauh sejauh usia remajamu. Sedangkan usia abah dan ummi juga semakin jauh meninggalkan kenangan ketika kau masih kecil. Terasa macam baru semalam kau dilahirkan di dunia ini........" - Abah.

Whatever happens, I am still your Princess, and you will always be my KING <3

2 comments:

Dulu Lain Sekarang Lain said...

Happy Belated Birthday... semoga berjaya dalam exam gak. Btw, cantik Xperia tu. Kawe pon nak satu.

|| Cik Panda || said...

Arigato gozaimasu :)