" Changing for good is not a sin. Though it will cost you blood and tears for a start." - Sun , Versus ; Hlovate

Saturday 5 January 2013

Pitch Perfect.

Mula-mula baca dekat timeline tuider
aku nampak ada lelaki golongan seksis kata 
cerita ni tentang perempuan gedik
aku percaya 100%

tapi hari ni aku rasa aku silap
sejak kali pertama aku tonton cerita ni
dan hari ini
aku tonton cerita ni
ulang ulang dan ulang
adalah untuk yang kee hurm
hampir 10 kali rasanya
dan aku iktiraf ini cerita kegemaran aku yang terbaru

*berlenggang ke dapur sambil menyanyi lagu since you've been gone*

oh, kalau kau tonton dan kau juga ada pendapat yang sama
dengan lelaki golongan seksis itu
aku maafkan
Bukan semua orang suka makan tembikai cecah kari kan?

One of my favourite scenes. You ROCK FAT AMY!

No comments: